Рубрики
• Усі
• Події
• Рецепти
• Політика
• Економіка
• Суспільство
• Бізнес
• Освіта
• Культура
• Спорт
• Корисні поради
• Це цікаво


ПіКа

♥ Додати в "Закладки"


Популярне

У Вараському районі поліцейські виявили посів конопель і вилучили наркотики: розпочато досудове розслідування (17239)

Тертий пиріг з сиром та ягодами (2156)

На Рівненщині правоохоронці затримали зловмисника, який продавав автомобілі, призначені для ЗСУ (2095)

Курча запечене по-грузинські (чкмерулі) (1809)

У Рівному чоловік викрав побутову техніку із орендованих квартир (1794)

Встановлено особу зловмисника, причетного до умисного вбивства у Рівному (1792)

У Рівненській обласній дитячій лікарні відкрили сімейну кімнату (1773)

Ванільне морозиво з пармезаном (1735)

У Рівному триває підготовка до опалювального сезону (1752)

У Рокитному на збуті марихуани викрили місцевого жителя (1727)

Закуска із запечених баклажанів (1714)

Правоохоронцю, який застрелив чоловіка у Рівному, повідомили про підозру (1698)

18 нових автобусів курсуватимуть вулицями Рівного (1652)

У Рівненському районі внаслідок ДТП загинув неповнолітній мотоцикліст (1680)

У закладах освіти Рівненщини створюють безпечне середовище (1651)

У Сарненському районі внаслідок ДТП загинули двоє братів (1662)

Рівненські аудитори виявили на комунальному підприємстві порушень та недоліків на мільйони гривень (1567)

Із російського полону визволили чотирьох військових з Рівненщини (1564)

Баклажан-кебаб в духовці (1556)

Освіта Рівненщини проходить випробовування війною (1540)

#новиниРівне,#новиниРівного,#новини...
#Події
18:23 01.01.2019

5 найпоширеніших помилок маркетингу

Відділ маркетингу - один з ключових в сучасній компанії. Багато в чому від нього залежить те, наскільки успішним буде ваш бізнес в інтернеті з нуля. Те, наскільки стабільні будуть продажі. Те, наскільки лояльні до вас будуть клієнти. Але прикрі помилки можуть звести нанівець зусилля всієї команди. Що це за помилки? Зараз ми розберемо 5 з них.

1. Відсутність погляду на товар з точки зору клієнтів

Мабуть, всі маркетологи досконально знають свій товар. Вони знають його від і до. І навіть будучи розбудженими серед ночі розкажуть про нього все. Але, на жаль, вони не беруть одну найважливішу річ - вони не дивляться на продукт з позиції потенційних клієнтів.

Мало хто знає, як насправді і ким використовується їх продукт. Для чого він використовується. Яку користь і вигоду несе він покупцям. А все тому, що маркетологи впевнені - їх продукт цей твір мистецтва, і його користь і потрібність покупцям очевидна. А це ні що інше, як омана.

2. Маркетолог не чує клієнтів

Звичайно, не всі маркетологи дивляться на свій товар лише з боку продавця. Але навіть ті, хто дивиться на нього з точки зору покупця, мало уваги приділяють тому, що говорять ті самі клієнти.

При цьому маркетолог досліджує ринок, збирає фокус-групи. Але коли мова йде про те, щоб банально сісти і послухати клієнтів, то відразу знаходяться інші справи. А хіба щось може бути важливіше спілкування зі своїми клієнтами?

3. Не має уявлення про те, що потрібно клієнтам вашого клієнта

Навіть коли маркетолог знає, що хочуть його клієнти і слухає їх, то, найчастіше, чує він зовсім не те, що повинен. Він чує і відзначає для себе потреби клієнта, які може задовольнити його товар.

Але куди ефективніше почути те, які проблеми є у клієнтів вашого клієнта. А після запропонувати рішення проблем саме покупців вашого клієнта.

4. У реченні немає цінності

Помилка, яку роблять як новачки, так і найдосвідченіші маркетологи. Часто навіть гуру не в змозі чітко, зрозуміло і лаконічно викласти ту цінність, яку несе їх пропозиція для клієнта. Особливо це актуально в тих випадках, коли пропозиція вирішує не тільки проблеми вашого клієнта, а й проблеми клієнтів вашого клієнта.

5. Нездатність викласти цінність пропозиції в «двох словах»

Ви не робите жодної з перерахованих вище помилок? Вітаємо. Але як щодо цього: чи можете ви донести цінність свого товару до клієнтів в парі пропозицій?

Як правило, немає. І коли опис цінності вашої пропозиції затягується на кілька сторінок, ви втрачаєте клієнта. Адже далеко не всі подужають все це, а ще менше людей зрозуміють, в чому саме суть того, що ви пропонуєте. Щоб позбутися таких помилок я рекомендую відвідати курси seo та інтернет маркетингу і тоді ваш бізнес в інтернеті буде тільки рости і розвиватися.

Скільки помилок ви нарахували у себе?

Переглядів: 4329

Пошук

Кулінарний конкурс

Кулінарний записник
Кулінарний записник Тетяни-чарівниці



Зареєструватися


Газета "Piвне-Ракурс"



Наші новини на Facebook

Наш Топ-100

QRcode
ПіКа   ПіКа (С) 2013-2024    Всі права захищено.
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове.